fredag den 1. april 2016

April. 
 forår og rabarber på vej.

Det var godt nok koldt til morgen. Hvor meget det har frosset fik jeg ikke set, men græsset var hvidt.
Det blev dog en dejlig solskinsvejr. 
Doris og jeg kunne nyde morgenkaffen ude på Brørup marked. En fornøjelse.

I dag vil jeg begynde med noget fra Landmands- Almanakken 1953,

April.



Et par morgenbilleder blev det til før jeg tog hjemmefra.





Stærene har travlt.
Her en der sidder i træet
lige over redekassen, hvor
de er i gang med at bygge rede.



Sidst på dagen var jeg en runde i haven. Se engang hvor langt fremme rabarberne er.



Der er stadig mange krokus i haven.



Til sidst dagens blomst.
Vintergækker ( står endnu )





GOD NAT.
SOV GODT.

2 kommentarer:

  1. Så långt din rabarber har kommit! Du har nog lite varmare klimat än vi.
    Önskar dig en skön helg/Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Takker for din hilsen.
      Tak i lige måde.
      Hilsen Aase.

      Slet