torsdag den 21. april 2016

Endnu en dag i forretningen...

Jeg har brugt eftermiddagen med at gøre ren og få styr på mine beton figur i forretningen. Er næsten færdig med det. Bagefter gælder det mine glasfiber figur. 
Håber jeg kan få det til at se rimelig ud igen. De har bare stået hist og pist siden jeg er blevet ene, men nu skal det være slut. Det ser jo ikke ud til, at jeg lige straks sælger ejendommen.

Dagens morgenbilleder.

























Her et lille kig på nogen af de figur jeg har fået på plads.










Slutter af med dagen blomst.
Forsythia.





Ha´ en god aften...








3 kommentarer:

  1. Ærgerligt at du ikke kan få solgt ejendommen, men godt at få styr på det hele igen, pludselig sker der forhåbentligt noget.
    Fine billeder - din magnolia er flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Takker for din venlige hilsen.
      Krydser fingre for, at det snart må ske nogen.
      Ha´ en god aften.

      Slet
  2. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังเพลง

    SvarSlet