søndag den 10. april 2016

Smuk solskinsdag
 Dejlig markedsdag.

Selv om jeg var ret tidlig ude for at tage et par morgen billeder, så var solen ved at stå op.







Jeg har bare haft en dejlig dag på Tørring Antik og Kræmmer marked. Ikke kun de mange dejlige kræmmer der stopper op i " SVINGET"  for at sige et par ord. Nej i dag kom der rigtig mange besøgende, som jeg " kender"  forbi og havde god tid til en hyggelig snak, så før jeg fik set mig om, var dagen gået. 

Dagens blomst.
Tusindfryd/Bellis.




Nu til noget helt andet.
Her er lidt af hvad du kan finde på min stand i " SVINGET" , hvis du skulle komme forbi.













Dagens indlæg.

God nat.
Sov godt.

2 kommentarer:

  1. Skønt du har haft en god dag på marked, du har mange fine ting.

    SvarSlet
  2. God aften Lisbeth.
    Takker for din venlige kommentar.

    SvarSlet