tirsdag den 19. april 2016

En dejlig tid.
Alting grønnes...

Et par morgenbilleder.
Der fristes bestemt ikke til at gå i haven. Her blæser en halv pelikan. Så det trækker lidt ud med lysten til havearbejde, men jeg glæder mig nu til at kunne komme i gang. Jeg vil dog ikke gå ud før jeg kan nyde det. Lysten er jo ikke 100% da jeg håber på, at jeg skal flytte.









Jeg måtte ned til vejen for at tømme røret for reklamer. Der komme ny reklamer i dag, og så er der ikke plads, hvis ikke jeg får de gamle fjernet.

Her er hvad jeg så på vejen der ned. Alting grønnes, så det er en dejlig tid.













Jeg synes der er noget fascinerende over et træ, der er gået ud.  Det står som et skulptur'
























Dagens blomst.
Mirabelle.




Ha´ en god tirsdag.










5 kommentarer:

  1. Vilken fin promenad ner till "röret"! Det blåser en halv pelikan - det uttrycket knycker jag!:-)
    Allt gott!/Laila

    SvarSlet
  2. Så fint og vårlig det er hos dere :-)

    SvarSlet
  3. Ja det er dejligt, at det grønnes nu. Du har taget en masse fine billeder i dag, jeg kan også godt lide et udgået træ, de er ofte ret flotte. Lad os håbe på mindre blæst i morgen.

    SvarSlet
  4. God aften Laila, Sollemor og Lisbeth.
    Takker for jeres venlige hilsen.
    Her har det godt nok blæst meget i dag, så jeg har brugt dagen med at ordne noget i forretningen.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet
  5. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังเพลง

    SvarSlet