torsdag den 6. august 2015

YES -  Sommer i lille Danmark.

NU SKINNER SOLEN IGEN PÅ VOR LILLE JORD.........

Endelig kom sommeren, så nu er det med at nyde det så længe det varer.  
Formiddagen blev godt nok brugt indenfor, da jeg har haft besøg af taksatoren p. g. a.  de ubudne gæster. God Kaj og Randi kom her hjem... 3 hører bedre end kun en...

Morgen.




Svalerne samles på taget af laden.

Dagens blomst i dag er en næsten hvid stokrose.
Billedet er taget i de tidlige morgentimer hvor solen er stået op.






Nu til noget hel andet. Har du ikke lyst til at kigge med, ja så er det nu du skal lukke ned.
Det har ikke noget med have at gøre.


I eftermiddag har jeg og min "gode gamle ven"  været en tur i marken. Jeg har ikke haft lyst før.  Sidste gang Erhardt og jeg var der ude var d. 1. aug. 2014. Vi kørte da bare en kort runde i marken den aften. 

Her kommer billeder fra i eftermiddag af en plet som jeg vil komme til at savne......











































Der er nu noget fascinerende
over et træ der er gået ud.....







Huset hvor først kronhjortene
og siden lamaerne har været i.


Siloen der på et tidpunkt
blev brugt til hestene.





Alt for i dag.

Ha´ en god aften.



























3 kommentarer:

  1. Kære Aase kan godt forstå , at du vil savne den plet. Det var godt, at du kom derud igen! Dejlige billeder fra det dk
    Mine sted. kh Tina

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder fra din tur - fuld af minder må det også være.

    SvarSlet
  3. God aften.
    Takker for jeres venlige kommentar.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet