søndag den 16. august 2015

Uønsket besøg i haven..

Hold op hvor var her tåget til morgen. 

Morgen.


















I aften har jeg været på besøg hos gode venner. Blev budt på aftensmad. Dejlig fiskelagkage. Kaffe og kage. Fik resten af lagkagen med hjem. Uhmm  den smager bare godt.


Fiskelagkage.

Selvfølgelig måtte jeg da ha` billeder fra deres "have".























Uønsket besøg i haven...

Da jeg kom hjem, og vi holdt i gårdspladsen opdagede manden, der kørte mig hjem, en uønsket gæst i haven.  Den var så optaget, at den slet ikke hørte eller så noget. Jeg fik hurtig fat på kameraet og nåede at tage et billede igennem bilruden. Godt nok meget utydelig. Straks jeg var færdig og ville stige ud af bilen forsvandt den...  EN FISKEHEJRE..  Der må altså stadig være fisk tilbage i søen.




Til slut et billede af dagens blomst.

Fuschia.


GOD NAT.

























2 kommentarer:

  1. Det var da noget tåget hos jer i går morges. I dag er det gråt her hos os endnu i hvert fald.
    Fiskehejrebesøg, ja så ved du i det mindste, at der er guldfisk, men hvor længe.

    SvarSlet
  2. God aften Lisbeth.
    Takker for din hilsen.
    Jeg tror ikke det varer længe før alle fisk er væk. Alle fisk er nok væk i havedammen i baghaven og det er kun et spørgsmål om tid, så er de nok også alle væk i havedammen i forhaven. Rigtig træls... Fiskehejren skal jo også leve men hvorfor dog lige af mine fisk.

    SvarSlet