torsdag den 27. august 2015

Igen en grå og våd dag..
Ind imellem fik vi dog glimt af solen at se.

En dag jeg har brugt på indendørssysler.

Morgen.






Et kig op mod skoven. Efterårs farverne er på vej-
Jeg har nu ikke lyst til at tænke på efterår lige nu.



Bladene falder...



Efter at have tændt for vandhanen i 2 hele dage, så blev søen i baghaven endelig fyldt op.



Dagens blomst er i dag Hawaii. 






Nu til noget helt andet der slet ikke har med have at gøre.

Vivi - Hans Jørgen og jeg har været til mindegudstjeneste i Vor Frelser Kirke i aften.

Smuk kirke.  

Rigtig fin med alle de mange lys der blev tændt.
Vi er mange der har mistet.

Bagefter var der kaffebord med hjemmebagt kringler og 1 stk sødt & og en lille en til de der ønskede det. 

Hyggeligt samvær.

Her kommer lige nogen billeder. Ikke særlig gode. Mit lille kamera kunne ikke rigtig klare alle de mange lys fra lysekronerne.




















Det er hvad jeg har at byde på i dag.

GOD NAT.






2 kommentarer:

  1. Lyder som en hyggelig dag ;), selvom at det er lidt "tristhed" ved mindegudstjenesten ;(

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Tim.
      Takker for din hilsen.
      Ja det var en hyggelig dag.
      Hilsen Aase.

      Slet