torsdag den 16. april 2015

Stuen kom til at ligne noget igen..

Hold da op - det har blæst en halv pelikan, så jeg bestemte mig for at blive indendøre og gøre lidt nytte her. 
Jeg gik i gang med at give stuen en ordentlig omgang. Tiltrængt. Nu kom den da til at ligne noget igen, som jeg kan være bekendt.
Samtidig kunne jeg jo følge lidt med i dronningens fødselsdag. 

Jeg fik da lige taget nogle få morgenbilleder, før jeg gik i gang med rengøringen.
Stueplanterne fik også en omgang under bruseren.

Solen ved at bryde igennem skyerne.





Kort tid efter skinnede den.

Aften.

Stjernemagnolietræet  taber
allerede nogle af sine fine 
blomster p. g . a al den blæst.


Anemonerne blomstrer.

I aften slutter jeg ikke af med et solnedgangsbillede men med et af mine mange egne billeder, som jeg engang for snart mange år siden malede og gav Erhardt i fødselsdagsgave. Det hænger over sofaen i stuen.



Nu vil jeg ind og slappe af foran fjernsynet.

God aften til alle jer der ude.









3 kommentarer:

  1. det var ikke så meget blæst nede hos os, men desværre havde jeg tiden til at komme i haven i går, men i dag og weekenden sååååååååå......

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker for din hilsen.
      Håber du har haft en god havedag og ønsker dig god arbejdslyst i haven i morgen og på søndag.
      Jeg kommer ikke i haven i weekenden, men håber på at få lidt lavet i næste uge, hvis altså vejret vil.

      Slet
  2. Det er en skam, at du ikke kan se til at male mere, for du er dygtig til det. Flot maleri.

    SvarSlet