tirsdag den 21. april 2015

Hvad hedder magnolietræet... ???

Begynder med billeder fra min morgentur i haven.






Stjernemagnolietræet står så flot lige nu.







Ved søen i baghaven.







Magnolietræ..
Leonard Messel.


Hvad hedder det ???

Leonard Messel.
Med  hjælp.

Nærbillede.


Et kig op mod skoven.







Jeg fik da luget og revet lidt i noget af gårdspladsen i formiddag.
Sidst på formiddagen kom Randi og Kaj på besøg. De blev og spiste frokost sammen med mig. Rigtig hyggelig.
Tak for besøget.
Kl. 14 var jeg ellers klar til at gå ud igen, men da blæste det ret så meget, så jeg valgte at blive indendøre og få ordnet lidt af regnskabet. DET skal jo gøres.
Håber på fint og stille vejr i morgen.

Ønsker alle en god aften.




4 kommentarer:

  1. Wunderschöne Fotos, die Magnolien blühen so schön!!!

    Liebe Grüße Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften.
      Takker for din hilsen.
      m. v. h. Aase.

      Slet
  2. Dejlige billeder! Magnolien er en Leonard Messel. Har selv en og jeg synes, det er en af de smukkeste magnolier.

    SvarSlet
  3. God aften.
    Takker for din hilsen. Tusind tak for hjælpen.
    M. v. h. Aase.

    SvarSlet