onsdag den 1. april 2015

April.. 

Ja så er vil fremme ved april. Vejret har været rigtig lunefuld i dag - budt på lidt af hvert.
Jeg vil starte med sangen

Jeg vælger mig april.

https://www.youtube.com/watch?v=8FnHT9JoRPc

                                             Tekst: Bjørnstjerne Bjørnson, 1870
                                              
                                              Jeg vælger mig april!
                                              i den det gamle falder,
                                              i den det ny får fæste.
                                              Det volder lidt rabalder,
                                              dog fred er ej det bedste,
                                              men at man noget vil!
 
                                             Jeg vælger mig april,
                                             fordi den stormer, fejer,
                                             fordi den smiler, smelter,
                                             fordi den evner ejer,
                                             fordi den kræfter vælter,
                                             i den bli'r somren til! 


Man siger god morgen til endnu en regnvejrsdag.






Efter regnvej kommer sol.




Kl. 14 lige før det går løs...







Så fik vi en haglbyge igen. 
Vi fik også en om formiddagen.







Ikke megen solnedgang i dag.




Dagen er gået med indendørssysler.

Et enkelt blomster billede skal i ha´ til sidst.

Skilla.


Håber i alle har haft en rigtig god 1. aprils dag.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar