mandag den 27. april 2015

Lidt blandet....

Her kommer lidt blandet . Tiden løb fra mig i går aftes, så det blev for sent at indsætte billeder. Før jeg fik set mig om, var kl. blevet 24, og så var det da på tide at lukke og slukke.

D. 25. morgen 



D. 25. aften.








D. 25. billeder fra Randi og Kaj`s  " Have".




De 2 løver forærede Erhardt
Randi og Kaj kort tid før han
faldt fra.
Det var løverne der har stået foran vor butik.









Billeder af konfirmanden.









2. af mine dejlige oldebørn der var med til festen.








Dagens  morgen billeder..

Ved søen i forhaven.


Ved søen i baghaven.







Japansk kirsebærtræ.


Husker ikke hvad træet hedder....
???







Jeg slutter af med et billede af vintergrøn.




Ønsker jer alle en rigtig god aften.

















1 kommentar: