onsdag den 29. april 2015

Åkande på vej...

Nu må blæsten godt stoppe...

Her har vi haft solskin indtil kl. 16,30. Så forsvandt den, kom igen, forsvandt og sådan fortsatte det.
Rigtig fint vejr fra morgenstunden men koldt. Over middag begyndte det at blæse. Jeg stoppede med lugearbejdet omkring kl. 13,30.
Nu må blæsten godt stoppe. 
Håber snart vi får varmere vejr.

Dagens billeder.




Mammutblad har været overdækket de 
sidste 2 nætter. Det skulle have været 
dækket til en nat tidligere. Det har desværre
fået frostskade.



















Kl. 16,30 
 gik jeg en runde i haven med mit kamera. 

Åkande på vej.


Guldfisk har travl rundt 
ved åkanden.


En lilla tulipan.
Den ser godt nok ud til at være rød,
men det er den ikke. Det må være
lyset der gør det.


Judaspenge.


Lyngfloks.


2 stk. spejlings billeder.






Slutter i dag af med et billede fra konfirmations festen lørdag d. 25.
Her er konfirmanden( Kian - barnebarn) sammen med sine forældre og søskende.
Har i lyst kan i se nogle få billeder fra deres have på min blog  fra d. 27. . Lidt blandet...





Ha´ en god aften.

Jeg vil ind og slappe af foran fjernsynet.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar