fredag den 5. september 2014

Næsten en hel gråvejrs dag.

Der var lovet solskin, men her var det nu gråvejr fra morgenstunden af, og solen var kun fremme ganske kort, MEN det holdt da tørvejr, så der kom mange besøgende til markedet i Brørup.

Morgen billeder.







Jeg nåede slet ikke i haven i dag, så jeg slutter af med blomster billeder taget i går.

Enkelt blomst i en lupin.


Geranium / storkenæb.


Jeg har glemt hvad planten hedder,
men den kaldes ungkarle blomst.


Der er kun 2 sommerhyacinter i blomst 
tilbage.


De andre har takket af for i år.


Endnu blomstrer åkanden.





Det er hvad jeg har at byde på i dag.
Så må jeg se hvad morgendagen bringer.


Tak for i dag.














2 kommentarer:

  1. Hej Aase flotte figurer det ser helt park royalt ud. Vidunderlig åkande, flot at de blomstrer endnu!

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Tina.
      Takker for din venlige kommentar.
      Hilsen Aase.

      Slet