mandag den 8. september 2014

Dag til indendørs sysler.

Jeg havde håbet på en lang dag med havearbejde, men jeg måtte tro om igen. Vi skulle nemlig tidlig op, for Erhardt blev hentet kl. 6,o5. , da var det endnu ikke blevet lyst.
Havearbejde blev det ikke noget af. Vi har fået flere kraftige regnbyger, så der er meget våd i haven. Det blæser også en hel del. Jeg håber på bedre vejr i morgen...

Her kommer morgenbilleder, taget kl. 6  -  kl. 7 -  og kl. 8

Kl. 6.


Kl. 7.


Kl. 6.


Kl. 8.


Disse 2 ræve ser man, når man kører forbi. Den ene med unger. Den anden uden.






Jeg nåede da at få nogle få blomster billeder før regnen kom, da jeg var ude for at fodre og vande duerne.

Græs er bare så smukke lige nu.


Kaprifolie.


Nærbillede.


Georginer.











Dagens indlæg.













4 kommentarer:

  1. Fine morgenbilleder og græs er altid flot. Håber du får tørvejr i morgen.

    SvarSlet
  2. Takker for jeres venlige kommentar.

    SvarSlet