lørdag den 27. september 2014

Kun 10 grader til morgen.

Man kan godt nok mærke at temperaturen falder. Til morgen var her KUN 10 grader, da jeg var ude for at vande og fodre duerne.

Morgenbilleder.












Endnu en enkelt rose og en på vej.







Slutter i dag af med et aftenbillede taget kl 18 - 18,30.





Jeg skulle ellers have haft samling på mine gamle klassekammerater i dag, men det måtte jeg desværre aflyse for anden gang.
Vi kunne kun blive 5 personer med mig, så det var ikke lige det jeg havde forventet. Om jeg forsøger igen til sommer, ja det vil tiden vise.
 Man siger alle gode gange tre.


Det er hvad det kunne blive til i dag.

Ha´ en god lørdag aften.





3 kommentarer:

  1. Øv det var ærgerligt, at I ikke kunne blive flere, måske er tredie gang lykkens gang.

    SvarSlet
  2. Hej. Det er nok svært at samle gamle skolekammerater, men måske er tredje gang lykkens gang. Ja morgenerne er kolde, vi har været helt nede på 0 grader i starten af sidste uge.

    SvarSlet
  3. Takker for jeres venlig kommentar.

    SvarSlet