torsdag den 18. september 2014

2 små gule valmuer.

Skøn septembervejr.
Formiddagen er brugt på en tur til Odense hospital. Hans Jørgen kørte os.
Tusind tak for det Hans Jørgen. Så skulle vi ikke vente en time på taxa.
Hjem og ha´frokost. Vaskemaskinen tømt og tøjet hængt ud. En ny portion tøj i maskinen. Kartofler skrællet og så ud i haven. Jeg fik nu ikke ordnet så meget, men højen ved søen i baghaven blev da luget, og det sidste aflange bed kom jeg også igennem. 
Jeg kan da se hvor langt jeg når. Altid noget......... Griner.

Her et par billeder hvor solen er ved at komme igennem.







Som altid er Akita lige i hælene på mig.




På vejen ind her til aften opdagede jeg disse to små gule valmuer.







Håber i ALLE har haft en god dag.





3 kommentarer:

  1. Hej Åse!
    Min dag i går var helt fantastisk, følte mig forkælet med det gode vejr:-) de gule valmuer er bare så søde, tog nogle frø fra en i sommers. Dejligt at have sin tro følger med.
    God dag til dig
    Hilsen Anette

    SvarSlet
  2. Dine gule valmuer er fine, jeg har frø liggende, dem må jeg huske at få sået.

    SvarSlet
  3. Det er så dejligt at der stadig kommer ting frem her i september. Rigtig fine valmuer

    SvarSlet