onsdag den 17. september 2014

Lykkedes endnu engang...

Den fineste solskinsdag i september man kan ønske sig. Selvfølgelig har jeg nydt det fine vejr i haven.
Det lykkedes endnu engang at få kantet luget og kultiveret rundt ved Erhardt`s 27 træer og buske i græsplænen i baghaven. Dertil skal lige nævnes, at 2 af buskene desværre er gået ud.
Jeg nåede også 2 af 3 aflange bede. Hold op hvor ukrudtet dog kan gro.

I dag begynder jeg med et par billeder af en af de sidste åkander i år.







Solen var endnu ikke kommet igennem, da jeg var ude for at vande og fodre duerne.
Efter morgenkaffen skinnede solen, og så var det tid til at gå i haven.




Solsikke på vej.


Den aller mindste selvsået solsikke.


Der er godt gang i palmerne.


Endnu en enkelt blomst tilbage.


Her engletrompetens første blomst på vej.


Akita er god til at fange muldvarpe.
Måske har den fået færden af en her.


Hjortetaktræet.


Det ene af de aflange bede.


Et par lupiner kan endnu.


Det aflange rododendronbed.


I bedet gemmer denne ugle sig.


Kig ud over nogen af Erhardt`s træer og buske.











Det er hvad det kunne blive til i dag.

Ønsker alle en god aften.

















2 kommentarer:

  1. Flot åkande, den er anderledes end min. Engletrompeten har en smuk farve.
    God aften til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Tak. Vi har flere forskellige åkander.
      Også god aften til dig.

      Slet