onsdag den 9. marts 2016

Vintergækker, erantis og besøg i haven.

Her var meget diset til morgen, men det BLEV en rigtig flot solskinsdag og 7 graders varme, dog blæste det en del, i hvert fald efter kl 15. 

      






Jeg har brugt formiddagen og en times tid over middag med at få det sidste regnskab på plads.
 Jeg var lige på vej ud, men så kom elektrikeren. Lyset i halvdelen af køkkenet forsvandt i går til morgen. Det blev ordnet. Jeg kom først ud kl. 15. og var ude i en times tid. Jeg fik jævnet nogen af traktorsporene i gårdspladsen. Håber vejret er fint i morgen, så jeg kan få de sidste spor jævnet ud.


På min runde i haven tog jeg billeder af vintergækker og erantis. Lige før erantis springer ud.







Slutter af med et billede af en af havens fugle.



Solsort.
(Hun). 


God nat.
Sov godt.


2 kommentarer:

  1. Her var det meget tåget til morgen, til gengæld blev det mere stille hen under aften i modsætning til hos dig.
    Godt du fik ordnet lyset, lad os håbe på sol de næste dage, så vi kan komme videre i haven eller på gårdspladsen.
    Sov godt Aase.

    SvarSlet
  2. God aften Lisbeth.
    Takker for din venlige hilsen.
    Tak jeg har sovet godt.
    Her var gråvejr til morgen, men vi har op af dagen fået det fineste solskinsvejr man kan ønske sig, så ja jeg fik ordnet en del på gårdspladsen.
    Ha´ en dejlig torsdag aften.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet