tirsdag den 22. marts 2016



PC driller i aften....

Grå og lidt finregn til morgen, men solen kom dog igennem.
Jeg har nu ikke været ude i dag. 
I eftermiddag har jeg haft besøg, så eftermiddagen gik hurtigt. Rigtig hyggeligt.
I kan hvis ikke være i tvivl om, at jeg nyder når nogen kigger forbi. Det har jeg ofte nævnt.

Morgenbilleder.












PC driller.
 Rigtig - rigtig træls som man siger på jysk. For det første kører den alt, alt for langsomt i aften, og  jeg har vanskeligt ved at indsætte billeder.
Et enkelt billede fra den første lille tete & tete
skal i dog ha´.
Krydser fingre for, at det går bedre i morgen.



God nat.



2 kommentarer:

  1. Sikke en hyggelig blog du har
    God påske

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Thyde.
      Takker for din venlige hilsen.
      Også god påske til dig.
      Hilsen Aase

      Slet