torsdag den 3. marts 2016

På farten igen....

Hold da op hvor har der været meget at løbe efter i den her uge.
Mandag blodprøver  - onsdag bedsteforældredag og så i dag var det tandlægen.( træls når jeg ikke selv kan køre).
 Jeg har det nu bedst med, at det kun er i weekenden jeg skal afsted.

Dagens billeder. 
Her var gråvejr og glat til morgen.
















Efter besøget hos tandlægen kørte vi til Ansager for at se til huset og om på kirkegården.
Lidt træls ( som man siger på jysk ) at jeg ikke kan komme der så ofte, men det må jeg jo leve med, ligesom så meget andet.
Alt holder sig stadig pænt på gravstedet.

 Mange ting bliver lettere, når jeg får solgt ejendommen.








Der er knopper i den ene mini rododendron.



Dagens indlæg.

Ha´ en god aften.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar