onsdag den 16. marts 2016

Ud - ud  og nyde det gode vejr...

Til morgen var græsset hvidt, men solen var igennem og den er ved at have lidt "magt".

Gad vide om jeg nogensinde
får bugt med alt det ukrudt..













Et rododendronbed kom til syne efter at jeg har fyldt trillebøren 4 gange med blade, græs, engbrandbæger, brændenælder, mælkebøtter og meget andet godt ukrudt.

Før.


Efter.





Fik også lige kantet rundt om thuja 
og fyldt jord på.

Før.


Efter.


Guldfiskene kom op til overfladen i det smukke solskinsvejr. Hvor er jeg heldig. Der er rigtig mange guldfisk tilbage. Troede fiskehejren havde taget dem alle sidste år. Håber den holder sig væk i år.





Åkande på vej op til overfladen.


Her et billede af min dejlige følgesvend igennem 13 år.


I dag fik jeg også fjernet lidt mere ukrudt i gårdspladsen.

Før.


Efter.


Slutter af med et billede af lyseblå skilla.



God nat.
Sov godt.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar