fredag den 4. marts 2016

2 forskellige vintergækker...

Fredag og til marked i Brørup. 
Her var gråvejr da jeg stod op.
















Da vi kørte afsted til Brørup blev det tåget og jo nærmere vi kom Brørup blev tåget tættere og tættere, så det blev en noget kold dag på markedet. De besøgende ville heller ingen ting, så Doris og jeg pakkede tidlig.

På min korte runde i haven fandt jeg 2 slags vintergækker. Jeg plejer at ha´flere forskellige, men de er måske blevet kvalt af ukrudt.








I dag slutter jeg af med et avisudklip i Landbrug Syd af min ejendom.
Håber og krydser fingre for, at jeg snart får den solgt.




Ha´ en god fredag aften...


2 kommentarer:

  1. Hej Aase
    Jeg har delt på fb, bare det snart kan lykkes for dig.
    Her har vi haft lidt sol i dag, men 14.30 kom der en kold vind.
    God aften

    SvarSlet
  2. God aften Lisbeth.
    Takker.
    Ja bare jeg snart får solgt.
    I dag her vi haft regnvejr.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet