onsdag den 2. marts 2016

Dagen bød på lidt af hvert...

Morgenbilleder.

I går aftes var her hvidt over alt. 
Jeg stod op til regnvejr. 













En time senere var sneen på retur.
Godt middag var det hele væk.




------------------------------------------------------------------------------------


Bedsteforældredag..

I dag har jeg været til bedsteforældredag ved mit yngste barnebarn Kimmi, så det bliver nok sidste gang.
Det var fra kl. 10 - til kl. 13.
Nogen  hyggelige timer.
Der var et par børn hvis bedsteforældre ikke kunne komme. De fandt hurtig hen til Kimmi og mig, og vi hyggede os sammen med at spille.
Børnene sang for os. Viste hvad de havde lavet. Kl. 12,30 fik vi kaffe og et stykke chokoladekage. Kl. 13 sagde vi farvel.
Kaj tilbød at køre, så jeg kunne komme med.
( tusind tak for det ).

Her kommer nogle få billeder fra dagen..










Det var den dag....











2 kommentarer:

  1. Her til morgen er det hvidt hos os.
    Godt du kunne være bedste for flere børn, når nu der ingen var til dem. Det ser hyggeligt ud.

    SvarSlet
  2. God aften Lisbeth.
    Takker for din venlige hilsen.
    Det var hyggeligt.

    SvarSlet