onsdag den 12. marts 2014

Rimfrost og blå himmel.

Endnu en morgen hvor vi vågner op til rimfrost og blå himmel. Igen en dejlig dag til at udføre havearbejde, så selvfølgelig har jeg brugt dagen i haven.
Jeg vil begynde med rim frosne morgenbilleder.

Dette billede er taget igennem terrassedøren
før jeg satte kaffe over.


Kl. 8.






















I dag gjaldt det endnu et af de mange staudebede jeg ikke kom igennem sidste år. Jeg nåede at få det værste ukrudt
væk i 2/3 af bedet ud mod græsplænen ved stuehuset.

Før.


Efter.


Den lille figur fra mors have
bliver nu synlig.
Den er jeg rigtig glad for......


Før.


Efter.


Solskin og blå himmel.
 Hvad kan man forlange mere...


Guldfiskene nyder også det fine vejr.


Pebertræet står så smuk.


Den første mini påskeliljer er sprunget ud.
Hvis alt går som jeg håber på, så varer det ikke længe før her er 
GUL OVER ALT...

Første lille mini påskelilje.


Solnedgangs billeder.







Ønsker alle en god aften.





















3 kommentarer:

  1. Smukke billeder - jeg kan især godt lide det første, det er ligesom indrammet og står flot.

    Du knokler med bedene, og hvor det bare pynter. Så heldige vi er med vejret lige nu, det må vi endelig huske på når det bliver dårligt vejr igen.

    SvarSlet
  2. Hej. Det var nogle rigtig gode billeder, sikke god du er til at fjerne ukrudt. Det er utroligt som dine bede forandrer sig, når du har været igang! Jeg synes også, det "indrammede" var meget flot.

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud, rimbillederne ligner mine, det var koldt i morges :)

    SvarSlet