torsdag den 6. marts 2014

Kun 2/3....

Dagen begyndte med gråvejr og ikke ret mange varmegrader, men det ændrede sig. Solen brød ret hurtigt igennem skyerne, så det blev igen en fin have dag. 

Morgen billeder.














Jeg har igen været i haven hele dagen. Gik igang med endnu et af de mange staudebede der groede hel efter for mig sidste år. Jeg nåede dog kun igennem 2/3 af bedet. Godt nok noget af et arbejde at komme igennem, og så er det kun det værste ukrudt der er fjernet, så jeg må igennem bedet igen, inden der går for lang tid. 
Jeg er spændt på hvor mange af mine stauder der er gået ud.
Det er jo hård kost for planterne, når de er hel groet efter i ukrudt.

Før.


Efter.
Læg lige mærke til, at nu er rodet fra huset der
væltede under stormen Bodil blevet fjernet.
Vi fik hjælp og al træ ligger nu omme på marken.


Det blev en stor stak....


Blå himmel.


Lamaerne græsser.







Rebisbusken er allerede langt fremme.
Jeg ved ikke om det er stavet rigtigt.


Nærbillede.


Lidt blomster billeder blev det da også til



Vintergækker og krokus får man aldrig for mange af.
Jeg har dem rundt omkring i haven.










Jeg slutter i dag af med et solnedgangs billede.



Håber i har haft fin vejr og har kunnet nyde det i haven.














5 kommentarer:

  1. Ja det er et godt før og efter billede! Der sker virkelig noget og det myldrer jo op allevegne. Dejligt ser det ud. Jeg tror det staves Ribes men jeg Googlede ikke, så helt sikker er jeg ikke.

    SvarSlet
  2. Dit staudebed er godt nok blevet flot, sikke en oprydning. Fantastiske krokus du har, ser flot ud med alle de lilla.

    SvarSlet
  3. Du får da noget fra hånden i disse dage - det er godt at kunne komme igang så tidligt på året og det bliver fint:o)

    SvarSlet
  4. Du er heldig med solskin, så du kan forsøge at få bund i bedene. Jeg tror såmænd nok, stauderne skal klare sig. De er sikkert ret hårdføre. Du har mange fine blomster efterhånden.

    SvarSlet
  5. Tusind tak for jeres venlige kommentar.

    SvarSlet