mandag den 10. marts 2014

Ønske brønden klarede stormen.

Hvor har vi haft en fin solskinsdag. 
Jeg har brugt hele dagen i haven.

I medens morgenkaffen løb ned gik jeg en tur i haven med kameraet.















Vi har krokus mange steder i haven.
 Her billeder af nogen af dem.










Ønske brønden klarede stormen.
Heldig at den ikke gik i stykker. Den var i huset der væltede
under stormen Bodil.  Nu er den kommet ud i haven.
Jeg havde også en plantekasse der, men den gik desværre itu.

Før.


Efter.


I dag blev halvdelen af det andet hostabed gjort ren ud mod skoven.

Før.


Efter.


De vilde tulipaner jeg blev foræret den anden dag
er nu sat hist og pist på den her side af højen i
 baghaven ud mod skoven.


Til høre i billeder har det i flere år været meterhøje brændenælder. Jeg har været godt og grundig træt
af dem, så i dag skulle det være. Jeg gik i gang med 
at grave de mange nælder op. Hele tre trillebøre blev
det til. Jeg har nok ikke fået bugt med dem alle, men
 mon ikke de er blevet hæmmet ret så meget. Nu må 
jeg bare holde øje med, når der dukker nye op, og så
ellers få dem fjernet. 
Håber det med tiden lykkes at blive fri for dem.

Før.


Efter.


Erhardt har i dag været i gang med at skrabe vejen ned til landevejen. Det pyntede. Håber også at det hjalp på hullerne
i vejen.










Et enkelt fugle billede blev det da også til.


Slutter af med et par solnedgangs billeder og et af månen
der var at se.






Månen var oppe.


Håber i har haft tid til at nyde det fine vejr vi har haft.





































2 kommentarer:

  1. Hej Åse.JA!!! vi er nok mange der er ude i vores haver..............og får ryddet op i alle bedene.Du har da været flittig i din have...........men der jo også meget at holde.Godaften Jette

    SvarSlet
  2. God aften Jette.
    Takker for din venlige kommentar.

    SvarSlet