torsdag den 22. august 2013

Kun et par morgen billeder.

I dag bliver det kun til et par morgen billeder.
Kl. 21,30 forsøgte jeg ellers at tage et aften bilede, men det gik altså ikke.
Det har taget hele dagen i går og i dag for at få ryddet op og sorteret i det ene af rummene hvor vi har gemt ting fra dengang vi handlede med Genbrug/ Antik.
 Jeg fik det sidste møbel sat ind kl. 21,30.
Hjælperen har hjulpet med at sortere møbler m. m. Doris kom hjem i formiddag og hjalp med at sortere tøj.
Vivi og Hans Jørgen kiggede forbi sidst på dagen til en kop kaffe. Hans Jørgen hjalp med at sætte ny farvepatron i printeren. Det kunne vi ikke finde ud af.
Vivi fik lyst til at hjælpe med at sortere alle antikke stykke tøj.( Hvid med gamle hul syninger og andet) Det er der hvis ingen der syr i dag, så det håber jeg på at kunne sælge.






Endelig er der ved at være gang i mammutbladet, men det når nok ikke at nå op til tagrenden.

Mammutblad.


Nu vil jeg lukke ned for i dag.

God nat.
Sov godt.





3 kommentarer:

  1. Hei! Mammutblad har jeg aldri sett. Utrolig fascinerende blader. Jeg tror at den ikke går her i Norge. God natt til deg og sov godt! Anne

    SvarSlet
  2. Dejligt med hjælp :-) Det er nu så hyggeligt at hjælpes ad.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  3. Hej Fru Landbohave
    Fantastisk mammutblad!!
    Sov godt!
    Venlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet