lørdag den 10. marts 2012

Stille dag i haven.

Jeg havde ellers planlagt, at jeg ville i haven i dag, men det blev nu ikke helt som planlagt. Det støv regnede da vi stod op, og det blev det ved med til over middag, derefter kom solen igennem. Påskeliljerne og vintergækkene, som jeg købte i går kom i jorden. Bag efter begyndte jeg at luge lidt ved en af siddepladserne men måtte hurtigt stoppe. Det var alt for blæsende. 












Påskeliljerne blev sat i baghaven sådan, at vi kan nyde dem fra terrassedøren i køkkenet.





Vintergækkene kom i jorden tæt på Snehvide og de syv små dværge. Der mangler lidt farvenu. Senere kommer der andre forårsblomster. Jeg overvejer at få fat på flere vintergækker, men nu ser jeg om det bliver i år.













Et par solnedgangsbilleder blev det også til.









Efter at have taget solnedgangsbillederne vendte jeg kameraet til den anden side og her så himlen sådan ud.







11 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Det er alltid koselig å se at du har vært på besøk!

    Jeg er så imponert over headerbildet ditt. Det er så flott!

    Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja så fornemt med flotte dyr, der ser på, når du er på havearbejde :-)

      Slet
  2. Tak for kigget, her har det også været ØV vejr. Anne Gine

    SvarSlet
  3. Fint sted du har sat påskeliljerne, så I kan nyde dem indefra. Vejret er jo lidt lunefuldt, så det er ikke så nemt at komme ud endnu. Vi havde regn i formiddag og en times sol over middag, men koldt var det hele dagen.

    SvarSlet
  4. Det ser så deilig og vårlig ut hos deg, her er det fortsatt mye snø. Takk for hyggelig kommentar.

    Ha en riktig fin lørdagskveld.

    SvarSlet
  5. Flotte bilder! De rådyrene er så fine! :)

    Her har vi hatt sol i dag, og det var godt! :)

    God helg! :)

    SvarSlet
  6. Du har virkelig en fantastisk flot have og sikke fine billeder, knus:-)

    SvarSlet
  7. Godmorgen.
    Ser du ikke har snö igjen.. Herligt.
    Here er det noe som ligger enda. Ska dessuteom kommer mere sier dem som veit.
    Du har ei so flott hage.... Må pröve å få orden på min her og.

    Håper nå at du får en fin söndag.
    Klem fra Synnöve.

    SvarSlet
  8. Enjoying your pics so much. Thanks for dropping by :)

    SvarSlet
  9. Hej. Åh de påskeliljer, de er altså bare så flotte. Jeg kan godt forstå, at du har sat dem dér, så I kan nyde dem indefra også. Det er meget flotte himmelbilleder, du har taget.

    SvarSlet
  10. Takker alle for jeres søde kommentarer.

    SvarSlet