lørdag den 30. juli 2016

Regnen styrtede ned...

Hold da op- sikken et vejr jeg vågnede op til. Regnen styrtede bare ned. Det holdt heldigvis op igen, og resten af dagen har været fint.

Morgen billeder.














En fugl på taget. Kan ikke se hvad det er for en..
Synes den er for stor til at være en due .... ???



Godt det blev tørvejr, for i dag har der været bagagerums marked  ved Tørring Antik- og Kræmmermarked.
Her et glimt derfra.





























Dagens blomst.
Fredløs.







God nat....













4 kommentarer:

  1. God morgen Aase
    Ja jeg skal da love for, at I fik regn i går morges. Her fik vi kun 4 mm og i dag er der dejligt solskin.
    Jeg tror, det er en due på taget.
    God søndag.

    SvarSlet
  2. God aften Lisbeth.
    Takker for din venlige hilsen.
    Måske har du ret, at det er en due. Jeg ser jo ikke så godt, og jeg synes bare, at den er meget stor efter en due at være.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet
  3. Hej.
    her i Viborg er det kun blevet til 2 mm regn de sidste 3 dage.

    Altid skønt med loppemarkeder.
    Jeg var lørdag til bagagerumsmarked i Farsø og der var tørvejr hele dagen.

    Hilsen Bente.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Bente.
      Takker for din venlige hilsen.
      Enig. Loppemarkeder er altid spændende.
      Måske finder man noget, som man ikke KAN leve uden.. griner.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase.

      Slet