lørdag den 16. juli 2016

En dag i Tørring....

Morgenbilleder.





















______________________________________________________________



Jeg har jo som sædvanlig været på Tørring Antik og Kræmmer marked.
(Åben hver lørdag/søndag fra kl. 10 - kl.17 ).


Stedet hvor der bare sker noget..

I dag have -traktor- træk.
Vejrguderne viste sig bestemt ikke fra sin bedste side. Det styrt regnede fra morgenstunden og regnede det meste af dagen. Først omkr. kl. 15 kom solen igennem...
Trods vejret blev det vellykket.
Der mødte RIGTIG mange besøgende op
Jeg fik ikke taget så mange billeder for jeg ville bestemt ikke blive våd. Jeg skulle jo også passe min biks i " SVINGET".
Her kommer lidt billeder fra dagen.











































------------------------------------------------------------------------------------------


Slutter af med billedet af....

Dagens blomst.
Engbrandbæger.
( Har fundet vej i haven ).







Ingen kommentarer:

Send en kommentar