torsdag den 21. juli 2016

En dejlig dag....

Til morgen så her godt nok ud efter regn. Det havde regnet før jeg stod op, for her var vådt foran huset. 
I går var himlen næsten blå. I dag til morgen mange flotte skyer på himlen.
Det var varm, så jeg nød min morgen kaffe ude i dag igen. 
Regn blev der ikke noget af, nej solen kom igennem og det har været fint solskinsvejr.
Jeg har haft gæster stort set hele dagen, og det nyder jeg.
Min bror og svigerinde( Knud & Thora) kom kl. 10, og de ville gerne se huset i Ansager. Jeg havde pakket en kurv med kaffe, sodavand og lidt til kaffen, som jeg tog med.
Det blev så første kop kaffe jeg fik i køkkenet i Ansager, efter at Doris var flyttet. Hvornår mon jeg skal have næste kop kaffe der...
Jeg håber på, at jeg snart kan få solgt, så jeg kan komme der ud. Alt vil blive meget lettere...
De kørte igen omkr, kl. 13. 
Kort tid efter kom Erhardt`s brorsøn og kæreste til en kop kaffe. De slår græsset i Ansager for mig.
Sidst på dagen kom en af mine dansevenner forbi i et kvarters tid. Pænt af ham. Han havde været på besøg hos min nabo. Havde ikke tid til kaffe. Skulle hjem til sine hunde. Han havde lige fået en ny.
Så var det tid til at finde ting frem til Brørup marked i morgen, fredag.
Før jeg fik set mig om var dagen baaare gået. 
En dejlig dag..

Morgen billeder.












Aften kl. 21,30.


Dagens blomst.
Campanula.



God nat.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar