mandag den 11. juli 2016

Gråvejr,sol, blæst men tørvejr..

Hele dagen har vejret skiftet mellem Gråvejr, sol, tørvejr men meget blæsende. Jeg skulle nok have slået græs, men venter lige og ser hvad lægen siger i morgen. Jeg skal have tjekket om min lungebetændelse er over og se hvad han siger til infektionen i benet( rosen). Håber alt er som det skal være.
Jeg har i stedet brugt dagen med lidt oprydning på lageret.
Det skal jo også gøres.

Enkelte morgenbilleder fik jeg taget.
















Dagens blomst.
Campanula.







Det er hvad jeg har at byde på i dag.



2 kommentarer:

  1. Hej.
    Håber du snart er på højkant igen.

    Hvor er det en smuk campanula.
    Hilsen Bente.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Bente.
      Takker for din venlige hilsen.
      Jeg er frisk. Var til tjek hos lægen i dag. Alt skulle være ok.
      Tallene der var på 60 da jeg kom hjem fra sygehuset( De skulle være under 10) var i dag faldet til 8, så det kan jo ikke være bedre.
      Ha´ en god aften.
      Hilsen Aase.

      Slet