torsdag den 5. maj 2016

Tænker i på havefigur.
Er nu klar til og tage imod kunder...


Hvor har vi haft et skønt vejr, og det ladet til det skulle blive ved et stykke tid endnu.
Solskin og blå himmel. Kan vi forlange mere...








Jeg nyder synet af mit magnoliatræ. Det står bare så smukt lige nu.












Jeg har dog ikke været ude i dag. Jeg har brugt dagen på og få det sidste sat på plads i forretningen. 
Det har bare stået hist og pist i det sidste 1½ års tid, men nu skulle det være. 
Donslund Genbrug er igen klar til at slå døren op
 - efter aftale- .
Nu håber jeg så bare på, at kunderne igen kan finde vej her til.

Tænker i på havefigur ( eller andet) så kig forbi.


Husk det er efter aftale.
Tlf. 75335905.
(Bedst efter kl. 19).

Her et lille kig ind på noget af det, som jeg har at byde på.









Dagens blomst.
Tulipan.



Ønsker alle en god og hyggelig aften...

2 kommentarer:

  1. Så er du klar igen, jeg håber, nogle kigger forbi.

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth.
    Ja jeg er klar igen.
    Jeg kan jo ikke ændre noget. Livet skal jo gå videre.
    Ha´ en god fredag.
    Hilsen Aase.

    SvarSlet