onsdag den 18. maj 2016

Huset er igen ved at være opvarmet..

Hold op hvor har jeg frosset her hjemme de sidste dage. Fyret gik i stykker lige op til pinse, og så kan man bare ikke få reservedele. Her har kun været omkr. 15 grader. I dag fik Kaj fat på ny reservedele. Fik det sat på og fik fyret i gang. Her til aften er huset da ved at være opvarmet igen, og jeg selv har endelig fået varmen. 
Jeg har brugt dagen inden døre med lidt rengøring, tøjvask og fået noget af strygetøjet til side. I morgen står den også på rengøring. 
Der har været billeder af min ejendom i avisen pinsedag og måske kommer her nogen forbi for at kigge på søndag. Krydser fingre for, at det snart lykkes at få den solgt, så jeg kan komme videre.

Det blev kun til et par billeder i dag.




Akeleje.

Dagens blomst.
Gul tulipan.




Ha´ en god aften...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar