mandag den 23. maj 2016

Kan nu klare mig igen i en god uges tid...

En lidt våd dag.  Vi har fået flere regnbyger. Fin nok da jeg så ikke forsømte noget ved at tage med Doris til Grindsted. Vi fik købt madvarer. Jeg var jo ikke i Brørup i fredags, så da fik jeg ikke købt madvarer.
 Doris ville køre i dag, da vi heller ikke kommer forbi en madvarebutik på fredag. Tror jeg nu kan klare mig i en god uges tid igen.
Doris tusind tak for hjælpen.



Regn - regn - regn..




Mammutblad/Gunnera.

Nu kan jeg hvis godt fjerne plastik og halm,
der har beskyttet planten i gennem vinteren.


Jeg måtte bare ha´ en
buket syrener ind på
stuebordet.  Det giver
sådan en dejlig duft...


Dagens blomst.
Selvfølgelig syren.



Ha´ en god aften...


4 kommentarer:

  1. Dejligt med syrener og at Doris kunne køre for, det kan ikke gå, at du løber tør for madvarer.

    SvarSlet
  2. altid godt med lidt hjælp :)

    SvarSlet
  3. Ja det er godt lige at få fyldt depoterne op :-)
    Her har vi først fået vand i dag og det endda selvom YR har lovet tørvejr. Nå men vi mangler nu også vand så det er helt ok.
    Det er en dejlig tid med alle syrenerne, der springer ud, der er ikke helt noget der dufter så godt som dem.

    SvarSlet
  4. God aften Lisbeth - Tim og Lene.
    Takker for jeres venlige kommentar.
    Håber i må hygge jer.

    SvarSlet