tirsdag den 24. maj 2016

Går ikke altid efter planen...

Jeg havde ellers planlagt, at jeg skulle ha´ slået lidt af græsset og ordnet lidt på gårdspladsen, men vi har fået flere regnbyger, så jeg valgte at lave noget inden døre.
Fik bl. a. bagt en banankage(pladekage). Det er først anden gang i det sidste 1½ år, at jeg har bagt.
Jeg vil ellers gerne bage, men jeg er jo ikke hjemme i weekenderne og til daglig kommer her jo ikke rigtig nogen forbi. Alle har jo et arbejde at passe.

Krydser fingre for, at vejret bliver bedre i morgen.




Dagens blomst.
Hvid syren.



Slutter af med billede af pladekagen




Håber i alle må ha´ en hyggelig aften...

2 kommentarer:

  1. Hej. Det var da en god idé at bage en kage. Det er så godt med hjemmebag til kaffen. Hvis det hele ikke bliver spist, kan den eventuelt fryses ned til senere brug? Det ville jeg gøre, hvis det var mig.

    SvarSlet
  2. Hej Birgitte.
    Takker for din venlige hilsen.
    Ja kagen kommer i fryseren.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet