tirsdag den 31. maj 2016

Besøg og græs slåning...

Jeg kom ikke rundt i haven her til morgen. Startede med at sige god morgen på PC og svare alle der havde skrevet noget eller kommenteret mine billeder.
Tlf. ringede og en af vore venner ville komme forbi med rundstykker og kage.  Fin nok. Jeg havde ikke nået at få min morgenkaffe. Formiddagen gik med kaffe slapperas.  
Til frokost tog jeg lige den sidste lille portion youghurt, som jeg havde tilbage. 
Lidt småting der skulle klares her inde blev ordnet. Omkr. kl. 14 var jeg klar til at gå i gang med havetraktoren. Jeg har slået græs det meste af eftermiddagen. Det tager godt nok lang tid, for græsset er blevet alt, alt for høj.
Stykket nede hvor autocampister må holde fik jeg slået og noget af græsset i forhaven, men der er da lang vej endnu. Håber vejret er fint i morgen igen.

I skal dog  ha´...

Dagens blomst.
Hvidtjørn.
Har en herlig duft...





Det var den dag, så må jer se hvad morgen dagen bringer.

Ha´ en god aften...


4 kommentarer:

  1. Försöker förstå vad din vitblommande skönhet heter på svenska men förgäves. Fin är den i alla fall.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Laila.
      Takker for din venlige kommentar.
      Ha´ en god aften.

      Slet
  2. jeg har til tider det samme problem med græsplænen, den bliver til tider alt for lang...

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Tim.
      Takker for din hilsen.
      At græsset her er blevet alt for høj skyldes, at min havetraktor bare driller.
      Jeg blev næsten færdig med at slå alt græsset i dag, men traktoren gik bare i stykker lige før jeg blev færdig. Rigtig træls, men sådan noget sker jo.
      Ha´ en god aften.

      Slet