torsdag den 16. oktober 2014

Hvem kan hjælpe..???

???

Hvem kan hjælpe....

Jeg kan ikke mere se hvor mange besøgende der er her på bloggen. Jeg ved ikke hvad der er sket.
Nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan gøre for at oprette det igen ???



Her var godt nok meget tåget til morgen, hvad de meget utydelige billeder viser. 
Erhardt skulle være på sygehuset i Grindsted kl. 8,30. Jeg skulle væren på øre klinikken i Esbjerg kl. 10,3o, Jeg skal have høreapparat. Nu går det ikke længere. Det var godt at Doris ville køre mig.
Tusind tak Doris fordi du altid finder tid til at køre.

Her kommer de meget utydelige morgen billeder.









Omkring kl. 15 ville jeg ha´ været ud i haven for at køre nogle af mine potteplanter fra haven op til huset. De skal jo snart ind. Det blev dog ikke til noget for da jeg kom ud fik vi regn, som om vi ikke har fået nok.

Jeg nåede dog at få taget nogle få billeder. Her måske snart den sidste lille gule valmue.




Nu er Mammutplantens ved at få efterårs farve.

Mammutblad - Gunnera.


Kastanietræets blade falder også nu.







Det er hvad det kunne blive til i dag.















2 kommentarer:

  1. Ja det var da noget tåget. Godt du har god hjælp fra Doris til at køre dig.
    Jeg har ikke nok styr på det til at jeg kan fortælle dig, hvad du gør for at få tælleren frem igen, desværre.
    Mon ikke Vivi kan hjælpe?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din venlig kommentar.
      Jeg vil spørge Vivi eller Hans Jørgen om de kan hjælpe mig med problemet.
      Hilsen Aase.

      Slet