mandag den 20. oktober 2014

Dagens billeder...

Jeg nåede kun lige indenfor til morgen efter at have fodret duerne, så fik vi en ordenlig regnbyge. 
Resten af dagen har det været tørvejr, men i aften får vi igen regn....

Dagens billeder.










Hængebirk.


Endnu en gladiolus.


Hvid dahlia.


Nærbillede.

Det blev heller ikke til havearbejde i dag, men jeg skal hvis snart i gang med at få mine sarte planter kørt ind.

________________________________-

Nørregade 28.
Ansager.


Jeg har brugt formiddagen på at finde ting frem til forretningen i Ansager.
Vi har været ude med tingene her i eftermiddag, så nu er der kommet nye ting i vinduerne, og lidt rundt omkring i forretningen.

Endnu ingen faste åbningstider men kan ses efter aftale.

God aften.







4 kommentarer:

  1. Ja, sikke meget regn vi får i øjeblikket. Men det er alligevel mildt og blidt, og alting kommer til at dufte så dejligt af jord og efterår. En skøn årstid, synes jeg... :-)

    Det lyder spændende med din forretning. Held og lykke med den.

    SvarSlet
  2. også hernede i det sønderjyske får vi masser af vand i disse dage ;(

    SvarSlet
  3. Takker for jeres venlige kommentar.

    SvarSlet
  4. Very well written post and it is really wonderful time being here, thanks.
    Visit my blog: text loans

    SvarSlet