onsdag den 15. oktober 2014

Dejlig dag. Hygge med familie/oldebarn.

Heller ikke i dag slap vi for et par regnbyger. 

Morgenbilleder.



Mon ikke vi snart har fået nok regn nu.







En dejlig dag. Hygge med familie/oldebarn.

Kl. 10 kom Hanne fra Skjern forbi. Hun havde meldt sin ankomst.
Lidt over kl. 10 kom Gitte vor yngste datter sammen med sin datter Katja og svigersøn Morten. De havde lovet at tage rundstykker med, så det var jo nem for mig. Dejlig at se og tale med dem. De kommer fra Ringkøbing, så det er jo ikke så ofte vi ser dem. 
Da de kom fortalte de, at Jimmy. Lisette og Malte var lige på trapperne. Gittes søn, svigerdatter og hendes barnebarn, altså vor oldebarn. Glædelig overraskelse. 
Vi havde nogle hyggelige timer.

Ikke så ofte jeg ligger familiebilleder ind her, men jeg har fået lov.

Lisette, Jimmy & Malte.
Kær lille unge.


Jimmy og Malte.


Lisette og Malte. 4 mdr.
Smiler over hele "femøren" og pludder.
tiden går bare hurtig.


Gitte og Malte.


Da jeg gik rundt med kameraet ville jeg lige tage et billede af vor hvide ugle, som jeg er så glad for. UPS. hvor den skulle være var der kun en tom plads.

Her plejer uglen at sidde og kigge
 ud over baghaven ud mod skoven.


Uglen var faldet ned, men var heldigvis ikke gået i stykker.
Den kommer nu indenfor om et par dage. Da vil jeg også have de andre figur ind, der ikke kan tåle frost.

Uglen lå med næsen i jorden. 
Jeg har vendt den om.
Den skal ha` en gang vask.


Drejeblomsten er da hvis lidt sent på den.


Sankt Hans urt har mistet sin farve.
( Det er nu ikke let at se på billedet).


Hostaer har fået efterårsfarver.

Slutter af med et billede af Hanne fra Skjern. Hun har lige åbnet ny butik i går.

Hanne.


Fysisk butik: Antik "OASEN", Østergade 18, 6900 Skjern - ÅBNER TIRSDAG UGE 42.
man.-tirs. kl 13-17
onsdag lukket
tors-fre. kl. 13-17...
lør. kl. 10-17
søn. lukket
Altid åben efter aftale på tlf 23811598



Det var alt for i dag.

Håber i har haft en dejlig dag.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar