fredag den 24. oktober 2014

De sidste billeder...

I dag har det regnet ret så meget fra morgenstunden og hele formiddagen. I eftermiddag/aften har det været tørvejr ind imellem.
Jeg fik ikke taget ET eneste billede i dag, men her kommer billeder fra i går.
Jeg var i haven for at få nogle af have figurerne sat ind.

De sidste billeder af figurerne før de kom ind.




Bord og bænk kom også ind.


Mamelukærme. 































De sidste 4 sommerhyacinter er gravet op. Dem skal min søster have.




Ønske brønden kom også i hus. Jeg ville ønske at man virkelig kunne få bare ET af sine ønsker opfyldt ved brønden..
men sådan er det jo desværre ikke.....





Til sidst billeder af de 3 små zinkting. Der er flere figurer der skal ind, men det nåede jeg ikke. Det begyndte at regne. 










Det blev dagens indlæg. I formiddag kørte Doris mig til marked i Brørup i "strålende" regnvejr.
Godt middag hjem og ha` lidt frokost og så kørte hun mig ind på Grindsted Sygehus. Kl 15 kørte hun hjem. 
Jeg blev for Vivi havde lovet at hente mig og køre mig hjem. Hun gav dog først en dejlig aftensmad hos dem før jeg blev kørt hjem.
Jeg fik besøg af noget familie til aftenkaffe.Hyggeligt.
 De havde været forbi sygehuset for at hilse på Erhardt. Han er indlagt med lungebetændelse. Jeg krydser fingre for, at lægerne får styr på den...

Det er alt for i dag, så må jeg se hvad morgendagen bringer.

Håber i alle må ha` en god aften.















5 kommentarer:

  1. Hej Aase hvor er det smukt omkring din sø og de Sommerhyacinter hvor er de yndige! Dejligt med besøg og hjælp fra familie og gode venner. God bedring til manden. Fortsat god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Tina.
      Takker for din venlige kommentar.
      Også god weekend til dig.
      Hilsen Aase.

      Slet
  2. Hej Aase
    Uf det er kedeligt med alt den regn og vi skal til at have alting ind i for vinteren. men du har da fået nogle dejlige blomsterbilleder.
    Godt du har nogle gode venner der hjælper dig. God bedring med Erhardt og god Søndag.
    Kh Linda

    SvarSlet
  3. Hej Aase
    Først nu får jeg kigget ind til dig, jeg håber, at Erhardt snart bliver frisk igen.
    Vi ses forhåbentlig snart igen på bloggene, pas godt på dig selv.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  4. so natural, i love nature, thanks for sharing..

    visit my blog: short term loans

    SvarSlet