mandag den 6. oktober 2014

Blomster i okt.

I dag er det bestemt ikke " sommervejr".Mange fine skyer på himlen.  Her er meget blæsende, så selv om temperaturen er fin efter årstiden, så føles det ret køligt.

Her kommer billeder taget til morgen.
















Vinterasters i skovkanten.


Skyggerne bliver længere.


Et kig ind i dueslaget.




Jeg var lige en tur rundt i baghaven ud mod holdepladsen. Her er endnu lidt blomster tilbage.










Tallerkensmælder.


Nærbillede af blomsten.


Jeg har ikke rigtig haft held med mine kanna hverken i sommer eller sidste sommer. Næste år har jeg tænkt mig at sætte dem i krukker.
Kun et par stk. har haft en blomst og ikke særlig fin.

Kanna i blomst.


Rød Kaprifolie.


Alm. Kaprifolie.

Georginerne er ved at takke af for i år. 

Lader i dem ikke stå til frosten kommer???

Georginer ved at takke af for i år.


Agapantus står endnu.


Kan Nerie klippes ned ???

Nerie.





Engletrompet.







Ind imellem er der bare noget man må eje. På markedet i Tørring faldt jeg for nedenstående skål med " LEVENDE - kunstige " blomster hele året. Den skal stå på disken enten her hjemme eller i forretningen i Ansager.

Skål med blomster hele året.


Dagens indlæg.

Ønsker alle en god aften.



























1 kommentar: