torsdag den 28. august 2014

Solskin og blå himmel.

Hvad mere kan man forlange. Blå himmel, solskin og tæt på de 20 grader. Om vi nåede 20 grader ved jeg ikke, for jeg fik ikke kigget efter, men kl. 11 havde vi 19 grader. Det viste det i bilen, da vi kørte hjem fra Grindsted. Vi havde flere ting vi skulle have ordnet i Grindsted.
Over middag gik jeg i gang med at luge højen foran stuehuset i baghaven. Den er hel groet efter, så det vil tage ret så mange timer at få det til at lige noget igen. Håber det lykkes.














Græs er smuk op imod en blå himmel.





Hængebirk.



Solhat står stadig fin.


I dag slutter jeg af med billeder af solsikker. Dem bliver jeg aldrig træt af. Jeg synes de hører til i enhver have, og fuglene holder af dem.




Nærbillede.
( ligner en glad sol).


Se lige engang. Fuglene er godt i gang
med at spise solsikkekernerne.



Håber i alle har haft tid til at nyde det fine vejr i haven.




















4 kommentarer:

  1. Ja det har bestemt været en dejlig dag i dag, jeg har også nydt den, og billederne af dine fine solsikker.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Lisbeth.
      Tak for din kommentar.
      Ha´ en god aften.

      Slet
  2. Tak for din hilsen på min blog. Nej vi er ikke kræmmere, vi er købere. Måsje skulle vi køre til Tørring en dag, - vi bor i Horsens-opland.

    SvarSlet
    Svar
    1. God aften Pia.
      Tak for din hilsen.
      Får du tid, så er det en oplevelse at kigge forbi Tørring Antik og Kræmmermarked. Indendørsmarked i tre store haller. Dejlig Cafe.
      Ha´ en god aften.
      Der er åben hver weekend fra kl. 10 - kl. 17.

      Slet