torsdag den 21. august 2014

Der var EN der var TO der var TRE....

Endelig en eftermiddag hvor jeg kunne komme ud i haven. Der er godt nok meget våd overalt, så jeg gik i gang med at luge terrassen ved stuehuset i baghaven. Den var groet helt efter. Jeg blev nu ikke færdig. Doris kom på besøg, rigtig hyggeligt. Gæster har vi altid tid til. Det andet løber ingen vegne.
Formiddagen gik med besøg af IT manden. Erhardt havde problemer med at komme på nettet. Det er nu ordnet.


Morgen billeder.







Dagens blomster billeder.

Klok. 6 blomst og kaprifolie.



Kaprifolie.
 nærbillede.


Klok 8 blomst.


Regndråber på klok 8 blomst.


Der var EN der var TO der var TRE...

Som nævnt har jeg været i gang med at luge og tænk for første gang i sommer stødte jeg under lugearbejdet på ikke 1 heller ikke 2 men hele tre dræbersnegle. Jeg har godt nok vanskeligt ved at slå småskravl ihjel, men disse tre fik nu en omgang salt.




Det er alt jeg har at byde på i dag.

Ha` en god aften.








3 kommentarer:

  1. Flotte bilder, men de sneglene er ikke flotte. Har de heldigvis ikke her enda, men de kommer nok etterhvert.
    Ha ei finfin helg.

    SvarSlet
  2. Ja væk med de grimme snegle, de bliver meget hurtigt til flere. Du lærer at hakke dem over, når du møder nok, det er et træls bekendtskab. Alt det regn I har fået, fører desværre også tit snegle med sig.
    Godt I også fik styr på jeres IT.
    Fine billeder af kl. 8 blomsterne, jeg har kun en frøplante i år, men næste år, så skal de nok blomstre igen.
    God weekend

    SvarSlet
  3. Takker for jeres venlige kommentar.
    Lisbeth jeg lærer ALDRIG at hakke dem over, men en gang salt, det kan jeg klare.

    SvarSlet