lørdag den 2. august 2014

70 års fødselsdag og aftentur i marken.

Godmorgen.
2. august hvor min svoger fylder 70 år.



Dagens blomster billeder.

Solhat.


Nærbillede.


I dag har vi været til 70 års fødselsdag hos min svoger.... & søster. En rigtig god og hyggelig fest. Vejret kunne ikke være bedre og maden var bare super. En dejlig dag vi vil tænke tilbage på.

Jeg HAR fået lov af fødselaren til at indsætte ET billede.

Svoger....


Jeg vil tage jer med på en rundtur ikke i haven men en tur i marken. 
I går aftes før sengetid kørte vi en tur rundt i marken for at se til kreaturerne. og se "madpakkerne" ( foder til dyrene) der var blevet lavet aftenen før.
















Ferdiman.
Ham har vi efterhånden haft i rigtig mange år.












































Det er hvad jeg har at byde på i dag.

Håber i alle har haft en god dag...























4 kommentarer:

  1. Tillykke med din svoger, og et godt billede af ham:-)
    Og godt at se jeres kreatur, de ser godt ud alle og en.

    SvarSlet
  2. Tak for turen i marken, madpakkerne kender jeg :)

    SvarSlet
  3. Anette & Lisbeth. Takker for jeres venlige kommentar.
    Tak til alle i der kiggede forbi.

    SvarSlet
  4. Tillykke til svoger, ser ud til han nød dagen, super billede af ham. Dejlige kreaturer I har, man kan se de har det skønt!

    SvarSlet