mandag den 18. august 2014

Have billeder på en regnvejrsdag..

Duerne skulle fodres. Der skulle tages billeder.
Solen var ved at stå op, da jeg gik ud med kameraet, men kun for et kort øjeblik for derefter at blive afløst af flere regnbyger kort efter hinanden. 
Det havde regnet i nattens løb, så der var regndråber på blomster og blade.



Solen ved at stå op.





Springbalsaminer over alt i dette hosta bed.
De skal fjernes når vejret tillader det.





Spejling.


Jeg faldt for den lille figur i en
genbrugsbutik  for snart mange
 år siden.


Nærbillede.
Hun er da sød.


Regnbue.
Ukrudtet gror. Jeg kan slet ikke følge med.
Håber på det snart bliver solskin og tørvejr.


Regndråber på blomster og blade.

Agapantus.





Lyserød lupin.




Nogle af havens andre blomster.

Hvad er det nu lige den hedder ??
Jeg kan ikke lige komme på det.
Kender i det, man ved det, men..... det er væk.





Rose.
Jeg ved ikke hvad den hedder,
men fin er den da.



Sommer hyacint.


Gammeldags knoldbegonier.


Hænge fuchsia.


???

Slutter af med et kig ind i dueslaget.


Ønsker jer alle en dejlig aften.









































2 kommentarer:

  1. Skønne morgen og blomsterbilleder. Dejligt lys i haven på morgenbillederne.

    SvarSlet
  2. Lisbeth. Tak for din venlige kommentar.

    Tak til alle i der har været forbi min blog.

    SvarSlet