tirsdag den 12. august 2014

Regn, sol. Ud og ind imellem bygerne.

Jeg skal da lige love for, at vi har fået en del regnbyger i dagens løb. Solen har dog også været igennem. Her midt på eftermiddagen er det begyndt at blæse en del.

Kl. 6 morgen.







I dag har jeg været i gang med at luge rundt ved nogen af Erhardt`s træer og prydbuske i græsplænen i baghaven. Det blev dog ikke til så meget, for jeg måtte gå ud og ind imellem bygerne. Til sidst blev jorden så våd, at jeg måtte stoppe. Der fulgte for meget jord med. I stedet for fjernede jeg en smule ukrudt foran huset ud mod gårdspladsen. Heller ikke det blev til ret meget, men lidt har da også ret.










Se lige her hvor mørk det kunne blive før sluserne åbnede sig.



Dagens blomster billeder.

Husløg.












Vandgran. Det ser ud til at overleve.
 Sidste år var der nu ikke meget grøn på det.



Nøkketunge.




Nærbillede.


Syrisk rose.


Slutter af med et billede fra søen i forhaven. Måske kan i se hvor det blæser, hvis i kigger på vandet......


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar