lørdag den 5. oktober 2013

Før vi ser os om, så er det jul.

Lørdag og vi har været på Tørring Antik og Kræmmermarked. Godt det er et indendørs marked.
Det regnede, da jeg stod op så mit eneste morgenbillede er noget sløret.
Man kan godt se, at det er efterår. Bladene er begyndt at falde af træerne.

Ups.. Ikke lang tid siden jeg lugede fliserne
men se bare, der er allerede kommet ukrudt.


Nogle få af have figurerne som vi 
forsøger at sælge på markedet.


Før vi ser os om, så er det jul.

Vi har som flere af de andre kræmmer sat nisser frem.
Lidt tidlig måske men det er jo nu, hvis vi skal nå at sælge nogen.
Her et billede af nogen af vore nisser.

De to nisser foran på billedet er da næsten ikke til at stå for, er de......


Den første lørdag i hver måned er der jo fællesspisning for alle os kræmmer på markedet.
Selvfølgelig var vi med.

Menu.  Gule ærter med kogt kogt medister og flæsk . Uhmmmm maden smagte bare godt.
 ( pasta og kødsovs til dem, som ikke  spiser det andet) 

Vi nåede lige hjem, så jeg kunne nå at få et par 
solnedgangs billeder.










Det var så den lørdag.
Håber vi ses i morgen igen.

Kan i alle ha´ en god og hyggelig aften.






4 kommentarer:

  1. Ganske som ventet fine solnedgangsbilleder :) Jul nej ikke endnu, det kan tids nok komme.

    SvarSlet
  2. Ja det har været et mærkeligt vejr i dag, men meget mildt :o)
    Nisserne må godt vente for min skyld, det er alt for tidligt :o)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  3. Hej Åse.
    Ja! jeg synes også at det er lidt tideligt med nisser.
    Efteråret er for alvor sat ind.....men det er da også hyggeligt at komme ind og varme sig ved brændeovnen, og få læst nogle gode bøger.....eller haveblade.
    God søndag Jette

    SvarSlet
  4. Hej. Det lader til at have været en god dag. Ja, de to nisser er virkelig søde, de er næsten ikke til at stå for!

    SvarSlet