torsdag den 23. maj 2013

Kun en meget kort runde i haven.

I dag nåede jeg ikke engang at få taget morgenbilleder. Dyrene blev kun fodret og der blev fyret. Jeg skulle til tandlæge. Doris ville komme kl. 8,30 med rundstykker.
Efter kaffen kørte vi til tandlægen i Grindsted. 
Jeg havde et ærinde i Fakta og MATES . Derefter gik turen til ABC i Billund for at købe mad m. m. Nu kan vi hvis klare os igen i en 14 dages tid. 
Jeg købte også nogle blomster frø, men det hører i om en anden dag.
Jeg er rigtig glad for, at Doris vil bruge tid på at køre mig.
Da vi kom hjem var det frokost tid og madvarerne skulle jo sættes på plads.
Hjælperen kom så forbi. Han skulle hjælpe med at fange guldfisk i søen i forhaven. Der var alt for mange, så nu må vi håbe på, at vi kan afsætte dem.
Det blev derfor kun en meget kort runde i haven.
Her kommer nogle få blomster billeder.


Forglemmigej.


Akeleje.


Bispehue.


Bunddække.


Jeg ved ikke hvad planten hedder.


Nærbillede.


Storkonval, bregner og judaspenge.


Dagens billeder.

I aften har vi fået stegt ål, kartofler, persillesovs hos gode venner. ÅH  det smagte bare dejlig. 
 Kaffe og et stykke lagkage. En rigtig hyggelig aften.


GOD NAT.
Håber vi ses i morgen igen.










3 kommentarer:

  1. Det har været en travl dag, men sluttede også hyggeligt, kan jeg se.
    Jeg kender ikke din plante, synes jeg.

    SvarSlet
  2. Hej Åse.
    Dejlig menu, det og dag siden jeg har fået stegt ål.
    Skønne blomster du viser.
    KH. Margrethe.

    SvarSlet
  3. Lisbeth & Margrethe. Tak for jeres søde kommentar.

    SvarSlet