tirsdag den 26. marts 2013

Solen har magt nu

Nu har solen fået magt, så sneen smelter lidt efter lidt, og forårsblomsterne kigger frem igen. 
I dag har vi haft en rigtig flot solskinsvejr og tænk varmegrader...
Dagens billeder taler for sig selv.






























I dag var der fugle kvidder over alt, så mon ikke foråret
kommer nu......
Det håber jeg på.






Her er krokus blevet fri af sne.



Det varer heller ikke længe før sneen er væk ved erantis.
Hvis vi da ikke overraskes af et nyt snefald, hvad jeg ikke håber.



Nu må det snart være sæson for have møbler.
 Den anden dag fik jeg vor hjælper til at hjælpe mig med at finde kurvemøbler frem fra lageret. 
Vi håber på vi kan sælge nogle til påske, hvis altså vejret vil være med os.

Kurvestole.


Jeg er så glad..
Det er Akita også.

Jeg vil slutte af med og fortælle, at Erhardt kom hjem i går kl. 16, så i kan nok regne ud, at jeg er glad.
Han har det "godt", men kan bare ikke lave det mindste. Det gør nu ikke noget, bare han må ha` det fint og ikke ha´ondt. 
Nu kan han da være oppe og holde til at se fjernsyn, dejligt.
Det er da meget mere hyggeligt at være to end som bare selv sidde og kigge på fjernsynet.
Han skal afsted rigtig mange gange enten til Grindsted for at få taget blodprøver og så ellers til Odense igen og igen i hvert fald det første halve år.              

Jeg skal ha´ mit første øje opereret d. 24. april og det andet øje den sidste dag i april. Skal til kontrol d. 25 april og d. 1. maj. Der efter til kontrol hos egen øjenlæge og 6 uger derefter skal jeg ha´taget et syns prøve. Håber det hjælper, så jeg kan komme til at køre bil igen, men det har øjenlægen nu ikke lovet. 
Jeg krydser fingre for, at det MÅ lykkes.
Vi har aldrig haft brug for en kalender, men det er da lige før, at det kan blive nødvendigt....
Som i kan se, så kommer vi ikke til at kede os.

Håber dog der bliver tid til haven.

Ha´ en god aften.










14 kommentarer:

  1. Dejligt at have ham hjemme igen. God påske til jer begge.

    SvarSlet
  2. Godaften Aase - Hvor er det dejligt for dig og Erhardt at han atter er kommet hjem :o)
    Jeg kan sneen smelter fint hos jer. Solen og de små forårsbebudere fejrer også at Erhardt er kommet hjem ,o)
    God påske til jer begge, og

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt at Erhardt er kommet hjem igen og efter omstændighederne har det godt. God påske til jer alle tre... ;o)

    SvarSlet
  4. Det er så godt at høre Erhardt er hjemme hos dig igen..:-)
    Ønsker jer en rigtig god påske.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  5. Det må være dejligt at få ham hjem igen. Der er så tomt uden, ikke?
    Håber da virkelig, at dine øjenoperationer lykkes så godt, at du kan køre bil. Det gør det hele lidt lettere.
    God påske.

    SvarSlet
  6. Dejlig at din mand er i bedring og at der er udsigter til at du kan "se godt ud" igen. Det kan være som et fuldtidsjob at være tilknyttet sundhedsvæsnet. Jeg håber at i får en god sæson både i butikken og i naturen omkring huset.
    Knus Leila

    SvarSlet
  7. Skønt at han er kommet hjem igen, det er da et godt tegn :)
    - snart go' påske :)

    SvarSlet
  8. Hei!
    Ja, det er herlig nå som sola tiner bort snøen. Nå kommer det til å gå fort fremover, for vi håpe!

    Ønsker deg en fin onsdag og en flott påske! Klem

    SvarSlet
  9. Det var da dejligt at hoere lidt godt nyt , og naar solen skinner gaar det ogsaa li'som lidt bedre. Onsker dig alt godt.

    SvarSlet
  10. Fine bilder fra hagen...det minker på snøen:)
    Godt å høre at din mann er hjemme og håper alt går bra:)
    Ønsker deg god påske:))

    SvarSlet
  11. Hei! Jeg håper og tror at du har helt rett: Våren kommer nå!
    Håper våren gir ny energi til mannen din. Lykke til med øyeoperasjonene. Du har mye å tenke på nå. Ha en riktig fin påske! Anne

    SvarSlet
  12. Hej Aase
    Godt du har fået Erhardt hjem igen, det er rarere at være to i huset, også selvom han ikke kan lave noget. I kan altid se fjernsyn sammen.
    Men der er da lidt af hvert at se til på sygehuse, hos øjenlæger og med blodprøver, men godt vi har et godt sygehussystem.
    Husk at advare os inden dine øjenoperationer, så vi kan krydse fingre for dig.
    God påske til jer begge.
    Lisbeth

    SvarSlet
  13. Tusind tak til jer alle for jeres søde kommentar.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet
  14. Hej Aase
    Det er vel nok til at forstå at solen den skinner lidt ekstra på din himmel. Med Erhard hjemme og udsigt til at dine øjne kan blive bedre, så er det da blevet forår. Nu må vi håbe og krydse alt hvad der kan krydses for at du kommer til at kunne køre bil igen.
    Kh og god påske fra Linda

    SvarSlet